Reizen en studeren in Australië en Indonesië - Reisverslagen van Saskia Zwiers - WaarBenJij.nu Reizen en studeren in Australië en Indonesië - Reisverslagen van Saskia Zwiers - WaarBenJij.nu

Reizen en studeren in Australië en Indonesië

De komende maanden zal ik aan de andere kant van de wereld wonen! De eerste 3 weken na kerst zullen Michel en ik gaan reizen van Sydney, via Melbourne naar Adelaide. Van daaruit zal ik voor 6 maanden naar Armidale vertrekken. In de meivakantie een tripje naar Brisbane met papa mama en broerlief Richard. Eind juli vlieg ik naar Indonesië om dat samen met Michel te ontdekken. Bali, Java en Singapore welteverstaan. In augustus hoop ik in Nederland verder te kunnen genieten van een jaar lang zomer!

Liefs Sas

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2014

Two amazing last weeks!

30 Juli 2014

We are from Blama!

07 Juli 2014

My last weeks Down Under!

29 Mei 2014

Netwerking in the Gold Coast

11 Mei 2014

Queensland Holiday!
Saskia

Al jaren aan het dromen en maanden aan het voorbereiden. Nu is het eindelijk zover; Ik ga voor 7,5 maand naar Ausralië!! Voor mijn scriptie over varkensfokkerij ga ik naar Armidale, zo'n 400 km boven Sydney. Maar voordat dat avontuur gaat beginnen, staat een reis van Sydney, via Melbourne, naar Adelaide op het programma. Dit jaar zal ik kerst afsluiten in de lucht, want op 26 december vertrek ik samen met Michel naar Australië! Ik hoop veel te leren en goede resultaten te boeken voor mijn studie, maar vooral kijk ik uit naar de zomer en alle fantastiche dagen die me te wachten staan! Liefs Sas

Actief sinds 09 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10539

Voorgaande reizen:

26 December 2013 - 10 Augustus 2014

Reizen en studeren in Australië en Indonesië

Landen bezocht: